Jak se prosadit a vydělávat? Vytrvalostí!

Návodů na úspěch je na internetu mnoho, ovšem nejvyhledávanější jsou ty, které nabízejí rychlý zisk. Bohužel tyto návody nefungují, zvlášť z dlouhodobého hlediska.

Trendy

Pokud vyděláte během pár měsíců, například na vlně hypu Bitcoinu v druhé polovině roku 2017, tak za rok nevyděláte nic. Proč? Zájem opadne, protože je to pouhý trend. Samotná investice do Bitcoinu není podnikáním, ale zrovna v době jeho růstu se spousty lidí začalo orientovat na kurzy a přednášky právě o kryptoměnách. Zájem veřejnosti byl, protože si také chtěli vydělat.

Nemá cenu začít se specializovat na trendy, protože trendy se mění neustále. Jednou budete dohánět kryptoměny, příště něco jiného. A tak pořád dokola a dokola. Když se zeptáte lidí, kdo vlastně jste a co děláte, co vám odpoví? Krypto konzultant, expert na Facebook reklamu, affiliate, půjčky?

Můžete namítat, že na trendech lze vydělat pěkné peníze a tedy má smysl se jim věnovat. Ano, máte pravdu, ale měl by to být spíše doplněk k vašemu primárnímu podnikání.

Focus na jedno odvětví a hlavně dlouhodobě

Osobně bych vám doporučil se zaměřit na jedno odvětví a v něm se stát lídrem. Já jsem se rozhodl pro affiliate marketing a obecně tvořit online aplikace, které budou lidem pomáhat. S affiliatem jsem začal před pár lety jako partner a poslední 2,5 roku vytvářím hodnotu pro affiliate komunitu.

Začal jsem s aplikací, která sjednocovala zisky na jedno místo, ale vytvořil jsem ji pro špatnou platformu, konkrétně pro desktop. O rok později jsem vytvořil affiliate katalog kampaní pro partnery, který funguje dodnes a stále jej rozvíjím. A hned zkraje následujícího roku jsem představil Affiliate Features. Věnuji se komunitě a přináším jí hodnotu.

#ZeptejSeFilipa

Znáte #ZeptejSeFilipa? Je to markeťák, který dělá internetovou marketingovou show (odkaz na YT). Za poslední 3 roky natočil přes 400 videí, které jsou ZDARMA. Pomáhá lidem obsahem a buduje si kolem sebe komunitu a své jméno.

Zeptej se Filipa

Závěr a doporučení

Na závěr bych chtěl doporučit všem, kteří se chystají v budoucnu podnikat, aby začali vytvářet hodnotný obsah pro svou cílovou skupinu. K tomu nepotřebujete živnostenský list a jakmile začnete opravdu s podnikáním, budete mít komu prodávat a to je nejdůležitější.

Jak to vidíte vy? Sjíždíte trendy nebo jste se ponořili do určitého odvětví, kterému se plně věnujete? Podělte se v komentářích!